Sivut

keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Paketti saapui!

 

Olen toistaiseksi käyttänyt treeninjälkeisinä palautusjuomina (ja välillä myös välipaloina) Valion Profeel juomia, mansikkaa ja vaniljaa. Profeelin juomat, toisin kuin lähes kaikki muut palautus/proteiinijuomat, eivät ole äklöjä vaan oikeasti raikkaan hyvän makuisia. Budjettini tosin alkaa tulla niiden suhteen vastaan ja lisäksi olisi hyvä lisätä palautumisjuomaan jopa reippaammin proteiinia kuin profeelin 20 g mikäli nyt on viisaampia ihmisiä usminen.

Siispä tilasin Fitness tukusta proteiinijauhetta ja seuraavaksi olen menossa ostamaan kaupasta maltoa, jotta saan sekoitettua hyvän proteiini+hiilarikombon. Mallia aion ottaa Lihastohtorin neuvoista. Lähdin kokeilemaan Whey-80 proteiinijauhetta suosittelujen ja varsinkin innostavien makuvaihtoehtojen vuoksi. Olen maistanut niin montaa ällöä mansikkaa ja vaniljaa, ettei alas niiden kohdalla mene kuin Profeel (ainakaan toistaiseksi) ja sulkaa tulee korvista ulos (ei se kiinteämuotoinen, vaikken suurin ystävä olekaan). Kokeiluun lähtivät Ice coffee - josta mulla on suuret odotukset- ja kookos. Lisäksi päätin varmistaa, että saan pitää shakerin itselläni eli tilasin ihanan pinkin ;) Lisäksi tässä pienessä kipossa on se mahtavuus, että jauheen saan erikseen mukaan puteliin kierrettävässä rasiassa. Vaikuttaa toimivalta!





 Uusi liikuntamuoto eläinlääkisläisille?

Ehkä ei Myn mielestä... :)

Tänään lähdimme LÖn kanssa salille tuulettamaan päätä tuotantoeläinsairaalan oscen jälkeen. Treeni tuntui sujuvan hyvin ja sain vähän eloa lat:iin ja Smithissä tehtävään kyykkyyn lisäpainon merkeissä. Jihuu :) Leuanvetolaite oli taas palasina. Onkohan tämä enne?

ps. olin jo vähän rauhoittunut tentin jälkeen kunnes edellä mainittu soitti kysymyksistä ja olen ilmesesti ryssinyt koko tentin. no enpä muuta odottanutkaan. grrr!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti